Z
REDAKČNÍ POŠTY: Dagmar Kozlová, Montessori Národka
Jsou do něj zapojeny děti napříč ročníky,
které mají zájem o přírodu a její ochranu. Zamýšlejí se nad
možnostmi, jak ve škole ušetřit vodou, energiemi, zkoumají
složení potravin ve školním bufetu, přicházejí s návrhy na
vylepšení školní zahrady a mnoho dalšího.
Jedním z jejich témat byla také voda. V rámci
získání co možná největšího přehledu oslovili ke spolupráci
Správu NP Šumava. Odborník na mokřady přijel za dětmi do
školy a nejen členům Ekotýmu přednesl svou prezentaci o vodě
v krajině.
Zároveň ho děti pozvaly na zahradu, aby jim
pomohl najít místo pro tento ekosystém právě zde. Tím ale
spolupráce nekončí. Lukáš Linhart poslal dětem mapku s
prameny v okolí školy a navrhl jim, že by se mohly o některé
z nich postarat.
|