Zprávy Krimi Od čtenářů Kultura Foto Inzerce Názory FACEBOOK Redakce Reklama Odkazy | ||||||||||
|
||||||||||
Katastrální úřad v Prachaticích s novým klientským centrem PRACHATICE - 29. června 2017 - 11:31 - Po kompletní přestavbě přízemí, zřízení nového klientského centra, vyřešení bezbariérového vstupu a pořízení nového "kabátu" objektu byl v úterý 27. června slavnostně po rekonstrukci otevřen objekt Katastrálního úřadu v Prachaticích. Práce se v něm samozřejmě ani během rekonstrukce nezastavila. Text a foto: Zdeněk Přibyl Slavnostního okamžiku se zúčastnili starosta Prachatic Martin Malý s místostarostou Janem Klimešem, předseda Českého úřadu zeměměřičského a katastrálního Karel Večeře, ředitel Katastrálního úřadu pro Jihočeský kraj Jiří Vrána a zástupci Státního pozemkového úřadu, pobočky Prachatice, dodavatelské společnosti Sid.pt, projekční kanceláře Malý Velký Ateliér a Městského úřadu Prachatice. Moderní kabát dostala budova katastrálního úřadu po 45 letech užívání, během které tu sídlil i jeho předchůdce - středisko geodézie. Jak nám řekl vedoucí Katastrálního pracoviště Prachatice Vladimír Lang, objekt si rekonstrukci více než zasloužil. Chyběl bezbariérový vstup, nefunkční už byla původní tepelná izolace pláště budovy, stěny nezateplené vůbec, v půdních prostorách se nedalo pracovat, služební byty v přízemí dlouhodobě nevyhovovaly a byly neobsazené. Proměny se objekt dočkal ve třech etapách. Bezbariérový vstup přišel na řadu jako první. Zhotovila ho a v lednu 2016 dokončila firma Sexta spol. s r.o. "Druhá etapa od srpna do září loňského roku přinesla zateplení pláště budovy. Přitom se zcela zazdil původní hlavní vchod do úřadu, místo kterého vznikla jedna kancelář. Zbouraly se tři balkony a místo jednoho z nich se vytvořil nový hlavní vchod. Obě etapy prováděla prachatická firma Sid.pt, s.r.o. Vybudování klientského centra si vyžádalo náklady necelých 2,4 milionu korun, celkové náklady na rekonstrukci budovy činily zhruba 4,6 milionů korun," uvedl Vladimír Lang. Do nových prostor, které vznikly z bývalých služebních bytů a hlavního vstupu, se přemístilo z třetího patra celé oddělení právních vztahů, z prvního patra se přestěhovala část oddělení aktualizace a dokumentace, ve které se podávají informace z katastru nemovitostí, a z druhého patra také podatelna úřadu. Klienti najdou tedy vše důležité hned v přízemí, přímo za hlavním vchodem. Další výhodou je větší počet parkovacích míst u úřadu. "Vždy byla a je naším hlavním cílem spokojenost klientů. Domnívám se, že tímto počinem se k nám naši klienti budou k oboustranné spokojenosti rádi vracet," dodal Vladimír Lang. A poděkoval všem, kteří se na rekonstrukci podíleli.
|
Pro objednání komerčních sdělení a reklamy volejte +420 607 640 368 *** |